Monday, September 23

Dapatkan album Masterpiece "Rock And Roll" ORIGINAL


So korang dah dapat ORIGINAL album 2013 Masterpiece? Kalau belum tu korang memang rugi, apasal aku cakap rugi...cause kesemua lagu di dalam album Masterpiece "Rock And Roll" memang MELETOP lain dari yang sebelum.

Korang dah tentu mendengar lagu "Kumang Seari" yang tengah di siar di corong-corong radio kita sekarang, mantap betul cause tu lagu favarate aku. So aku nak promote lagu "Kumang Seari" buat korang vote lagu tu di Carta Lagu Tebilang Cats, mana tau Anugerah Juara Rentak Ruai ke-7 (AJARR 7) nanti Masterpiece kembali tercalon serta juara.


Masterpiece "Rock And Roll" album list:
01. Nyawa Jak Tanya
02. Kumang Seari
03. Aku Benci
04. Gaun Putih
05. Deja Vu
06. Terebai
07. Intan Enggau Batu
08. Nyaga Negeri
09. Sembilan Bulan
10. Badu

Sedikit kata terakhir aku; kalau korang sayang Industri Muzik Dayak (Iban) kita, korang patut beli album CD/DVD yang ORIGINAL sebagai tanda sokongan korang dan aku sekali atas karya Masterpiece "Rock And Roll" dan Panggau Buluh Pengerindu.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy