Monday, October 7

Terabai Band Kenali Mereka


Hari ini tergerak ati aku nak share dengan korang dengan sebuah band dari Miri kalau tak silap aku, band tersebut ialah Terabai Band. Bukan sekadar band biasa tapi fully iban band made; aku dah tengok band pages diaorang so ada la yang mengenali band Terabai Band ni bagi yang belum tahu lagi mari aku bagitau.

Sebelum itu aku nak kredit kat Terabai Band cause gambar-gambar diorang yang aku guna. Big Thanks Guy's.

Kata-kata pengenalan Terabai Band:
***sumber: Terabai Band fb pages
Kami (Terabai Band) raban band ke baru ti deka masuk ba dunya pemerindang, minta sokong ari bala kitak semua, sama-sama meh kitai support Muzik Dayak.

Dalam nubuh ke siti-siti band, mesti enggau ati sabar...seati dalam berkumpulan, nda tau suka ati nitih peneka diri empu...anang sekali kali sekejap ka, sekejap enggai...laban semua nya, ulih mencacatkan keadaan...nya meh kebuah, semua ahli kumpulan mesti bekerjasama, enti semua ahli kumpulan ulih seati...pasti bisi jalai nuju kejayaan...nya meh mitti "Terebai Band"..AGI IDUP AGI NGELABAN,TERABAI SIGI ENDA MUDAH NYERAH...

Aku sokong dengan kata-kata  Terabai Band cause bukan senang nak buat band, setakat main-main biasa je kalau tak seati takkan menjadi, korang boleh tengok kejayan di kecepi oleh band seperti Masterpiece, Hevance, The Crew dan seagnkatan dengannya.


Terabai Band members:

01. Racheall :Vocals
02. Austin Watt : Vocals,Guitar,Composer,cameraman
03. Asey :2nd Guitar
04. Bhin : Bass
05. Henry : Drummer
06. Chris : Keyboard
07. Alexander: Composer

Composer lagu-lagu Terabai Band ialah Alexander dan band ini di bawah label Terabai Recording Studio @ TRS, Miri. Korang boleh lawati official pages Terabai Band untuk mengetahui aktiviti-aktiviti terbaru band tersebut. Official Terabai Band pages <-[KLIK]

Antara single's band Terabai buat masa ini ialah J.A.N.J.I, Dini Janji Tua dan Petara Ngeruntuh Pengerindu Tua.Jom layan demo single diaorang dan apa kata anda tentang band Terabai Band?...Jangan lupa support diaorang serta "LIKE" sekalo official pages.....layaann...

Video: J.A.N.J.I - Terabai Band



Video: Dini Janji Tua - Terabai Band

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy