Friday, November 15

'Enggai Lenyau Nuan' Single Terbaru Leena Ranez


'Enggai Lenyau Nuan' dah pun diputar di corong radio Cats Fm, tu pun kalau korang perasan lagu 'Enggai Lenyau Nuan' merupakan single terbaru LEENA RANEZ. Aku petik sedikit lirik lagu Enggai Lenyau Nuan - Leena Ranez (Peda ai mata aku labuh, timpai tubuh nuan agi, mengkang ku ingat, dinga, sada nyawa aku dittu); boleh tahankan.

Kata Leena Ranez mengenai single 'Enggai Lenyau Nuan':
sumber: Leena Ranez Fb

Nuju bala peninga, enggau naka ulih aku nyedia ke kitai video enggau lagu TERBARU ari album ke-2 aku ianya ''ENGGAI LENYAU NUAN''.. lagu tu asal ia di gaga aku enggau musik mega di main ke jimmy siden ari raban avalanche... ''pengerindu kitai ke mensia sama taka iya, ti nyema '' mensia'' kitai pulai ke menua asal (udah nadai),,, amat pedis kitai nerima ,, merinsa di dada ndai sapa ke nemu... lagu tu bc ba pgidup aku , kami sbilik lebih agi lagu tu di tuju ke kami sebilik pengudah niang apai ti udh nadai , tang agi menkang di anti kami belama,,, arp ke kitai sama ninga ,, lebih sayau ke pangan diri sama diri... gbu...
Muzik video single terbaru Leena Ranez 'Enggai Lenyau Nuan'; lagu dan lirik ditulis oleh beliau sendiri dan muzik arrangment disusun oleh Jimmy Siden (Avalanche) ditambah lagi dengan bunyi alunan gitaris Majestica iaitu Bujang Kesindap. Menarik lagi video dan lagu 'Enggai Lenyau Nuan' juga diselitkan dengan elemen choir yang menyerap lebih dalam lagi lagu tersebut, iaitu sumbangan suara dari Maloney (Majestica) dan Roy Kazama.

Untuk tontonan korang, jom layan lagu terbaru dari Leena Ranez - Enggai Lenyau Nuan.

Video: Enggai Lenyau Nuan - Leena Ranez



p/s: Jom sokong lagu 'Enggai Lenyau Nuan' Single Terbaru Leena Ranez, kalau tidak kita siapa lagi kan. Di harap Leena Ranez akan menghasilkan lagu iban yang mantap atas jasa sokongan kita pada Industri Muzik Dayak/ Iban.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy