Sunday, November 3

SULLIVAN Kembali Dengan Single Ke-2 'Ketegal Nuan'


SULLIVAN kembali dengan single ke-2 mereka yang bertajuk 'Ketegal Nuan', korang patut dengar lagu ni. Mula - mula aku tune-in lagu 'Ketegal Nuan' di laman official YouTube Sullivan band dan aku teruja mendengar kerana lagu mereka ni lain dari lagu yang sebelumnya.

Visual slide dalam video dan sound arrangement untuk 'Ketegal Nuan' seakan aku mendengar lagu Avenge Sevenfold tapi SULLIVAN band membawa dengan cara mereka tersendiri, tu belum final lagi..kalau siap touch-up mesti kasih pecah la. So aku thumb-up untuk single ke-2 Sullivan 'Ketegal Nuan' cause hasil mereka memang terbaik.

So buat yang masih belum tahu lagu 'Ketegal Nuan' dari SULLIVAN band ini, harap korang bukakan telingga dan dengar. Aku selitkan video dan lirik lagu 'Ketegal Nuan' untuk mempermudahkan layanan korang....Let's Rawwwkk......

Video: Ketegal Nuan - Sullivan



Lirik: Ketegal Nuan - Sullivan
Aku dibaik nuan beserara
Belama...ya...
Ai mataku labuh...
Baka terutuk ujan nyala lemai...

[*]
Tiap malam ku besampi
Ngagai Petara...awaka nyaga nuan..

[**]
Taja suba ku enda nunduk
Diatu..aku ngakuk...
Aku rindu, ka nuan sulu...
Antik meh...aku...
Bak pintu serga

Malam terang..dibaik bulan...
Aku ditu neruan ngenang nuan..
Aku ditu meruan ngenang nuan..
Taja nuan dah nadai agik..
Nadai guna ku nyimpan pemenchi

Ngantik penatai nuan..
Semina dalam mimpi..

Ulang [*]

Daitu ku berasai puang nadai ambai
Ku semampai ingat maya tua betundik,begagai suba..

Nadai guna...ku nesal dirimpu agik...

Ulang [*] [**]

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy