Friday, January 3

SULLIVAN Band 'Bakani' @ Bagaimana


Check! Check! Rock! Rock...'Bakani ku ka madah ka nuan ambai'...'Bakani Ohhh sulu'...snippet dari lagu 'Bakani'. SULLIVAN band kembali dengan single terbaru mereka untuk tahun 2014, dengan alunan rentak yang slow and steady gitu (for sure ini merupakan single terbaik dari Sullivan) yang bertajuk 'BAKANI' @ bagaimana?. Jom ingin tahu apa kata SUllivan band mengenai lagu terbaru mereka 'Bakani'.

A new latest Single from us SULLIVAN 'Bakani' in 2014. Official Music Video Lyrics by SULLIVAN

This song tells us :

"A Story about How beautiful The Love itself has being kept inside in their 'heart' for so long until He/She doesn't know how to express it to someone that they loved for all of these time they have been knowing each other.."

"Cerita Pengerindu antara dua ati ti ka sama ka begulai enggau pangan diri dalam pengelama seduai bekelala..tang...dua2 enda nemu madah 'Bakani' enggau pemutus ati seduai ya.."

Memang ada wow factor didalam lagu serta susunan bait-bait lirik lagu 'Bakani' dari Sullivan band ni, aku memang layan habis...bakani ku ka madah ke kita ooo...nadai ku nemu...so kalau nak tahu bagaimana @ bakani korang patut dengar dulu walaupun belum final touch-up tapi memang awesome. Kalau aku jadi juri..aku bagi full bintang iatu 5 bintang untuk Sullivan dan single mereka 'Bakani'.

Aku tak nak buang masa korang, apakata korang pinjamkan telinga dan dengarkanlah lagu iban 2014 'BAKANI' oleh SULLIVAN band.

Official Music Video Lyrics Sullivan - Bakani



Lirik: Bakani - Sullivan Band

Tuchum nuan maik pengaga ba ati
Baka panchar bulan terang lebuh malam ari
Penampak pemanah nuan ari ati tuchi
Merik pemerindang maia ati sunyi...

Semina ulih...ku simpan dalam ati
Pengerindu ku ka nuan...
Ninting ari majak nyadi...

Bakani ku ka madah ka nuan ambai
Pengerindu ari aku sigi enda bula
Bakani ku ka madah ka nuan sulu
Panyayau ari ati aku...

Siti penanggul ba ati...
Endang kempang madahka diri...
I LOVE YOU...Ohh Sulu
Ninting ari...

Bakani ku ka madah ka nuan ambai
Pengerindu ari aku sigi enda bula
Bakani ku ka madah ka nuan sulu
Panyayau ari ati aku...

Bakani Ohhh sulu...
Bakani Ohhhhh sulu...

Bakani ku ka madah ka nuan ambai...
Pengerindu ari ati ku...

p/s: Bakat-bakat band tempatan kita terutamanya pengunaan Bahasa Ibunda kita iaitu Bahasa Iban tidak boleh dipertikaikan lagi. Untuk itu sama-samalah kita mneyokong Sullivan band serta band terdahulu dan band-band yang sedia ada agar muzik kita memberi impak positif didalam industri muzik Sarawak. +SULLIVAN Band 'Bakani' @ Bagaimana+

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy