Thursday, February 6

Fereny Tampil Dengan Single 'Ditelan Pait Dibuai Sayau'

Terlebih dahulu aku nak ucapkan Selamat Datang kepada FERENY ke dunia hiburan terutamanya untuk Industri Muzik Dayak/ Iban, dan kedatangan beliau lebih menyemarakkan lagi lagu iban kita di Sarawak ini.

Di bawah naungan GPS atau lebih dikenali Gina Production Studio, Fereny tampil dengan single pertama beliau iaitu 'Ditelan Pait Dibuai Sayau' yang membawa kita ke mood yang relax dan sedih sedikit di sebalik bait-bait lirik yang dinyanyikan dengan emosi yang sayu gitu.


Lagu Ditelan Pait Dibuai Sayau oleh Fereny mengisahkan si suami yang ingin ber-isteri lagi yang menyebabkan si isteri dalam delima, si isteri sanggup menempuh segala dugaan dengan relanya atas dasar cinta nya yang erat dengan si suaminya...wow...yang lebih nya korang huraikan sendiri cause aku ada sertakan liril lagu Ditelan Pait Dibuai Sayau - Fereny.

Apa kata korang layan dulu dan boleh komen pendapat korang tentang lagu dan artis baru ini melalui single single 'Ditelan Pait Dibuai Sayau' dari Fereny.

Video: Ditelan Pait Dibuai Sayau - Fereny



Lirik: Ditelan Pait Dibuai Sayau - Fereny

Keberai ai mata aku labuh
Ngenang nasib diri ti bangat jai
Laki ti ku sayau keran ka bebini baru
Ditanggang iya ka muai aku

Enti ku bejako dijamah ditampar
Nama meh daya aku diatu
Ditelan pait dibuai
Sayau amai...

Ku sanggup dijamah ditampar nuan
Tang anang meh nuan muai aku
Anang meh nuan ambai ninggal ke ku kediri
Ku enda ulih idup nadai nuan ditisi

Ku enda sanggup beserara
Ku enda sanggup dibuai nuan
Keberai ai mata aku labuh

Ku sanggup dijamah ditampar nuan
Tang anang meh nuan muai aku
Anang meh nuan ambai ninggal ke ku kediri
Ku enda ulih idup nadai nuan ditisi

Ku enda sanggup beserara
Ku enda sanggup dibuai nuan

Keberai ai mata aku labuh
Ngenang nasib diri ti bangat jai
Laki ti ku sayau keran ka bebini baru
Ditanggang iya ka muai aku

Enti ku bejako dijamah ditampar
Nama meh daya aku diatu
Ditelan pait dibuai
Sayau amai...

Sumber: Gina Production Studio Fb Pages>> & YouTube channel rasmi GPS>>

p/s: Untuk pendengar setia lagu iban, sokonglah kedatangan artis baru ini agar dapat memeriahkan lagi Industri Muzik Dayak/ Iban kita. +Fereny Tampil Dengan Single 'Ditelan Pait Dibuai Sayau'+

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy