Thursday, March 13

Noh Salleh Solo Single Angin Kencang

Angin tidaklah sekencang mana pun, tetapi kesedapan yang aku dengar terngiang-ngiang dalam telingga kerana telayan jauh apabila mendengar lagu "ANGIN KENCANG" yang dibawa oleh Noh Salleh (Noh Hujan). Pra dengar single solo album Noh Salleh - Angin Kencang telah di adakan pada 11 Mac 2014 pada semua media tempoh hari.


Single Angin Kencang karya sepenuh Noh Salleh; dari segi lirik dan muzik element, memang santai betul lagu tu. Korang patut dengar cause tak rugi apa-apa pun. Aku malas nak celoteh panjang-panjang, biar telingga korang saja mendengar single Angin Kencang dari Noh Salleh, Buat korang yang tercari-cari lirik lagu Angin Kencang dari Noh Salleh, aku selitkan bersama disini. Jom layaaan...



Lirik Lagu: Angin Kencang - Noh Salleh

Penulis: Noh Salleh
Penulis lirik: Noh Salleh

dalam silauan cahya
membatas pandangan mata
namun jelas ku lihat kamu
biarpun ku sedar kau kian jauh
tinggalkan aku yang rapuh

angin kencang membawa kau
jauh ke sana
kau hilangterus tanpa khabar
tidur malam ku mimpi indah ingat kamu
ku merindui kamu

apa yang ku fikirkan
ini lah penyiksaan
biarpun beribu tahun
dan namun kau sentiasa di hatiku
menuai senyuman mu

p/s: Terbaikkan; aku bagi lima bintang penuh untuk +Noh Salleh Solo Single Angin Kencang+.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy