Friday, April 18

Akustik: Bryan Rundi - Bintang Enggau Bulan [Official MV]


'Bintang Enggau Bulan' yang dibawa oleh Bryan Rundi versi akustik telah bertapak kembali di telinga aku pagi ini dengan single baru beliau. Manakala untuk lirik dan muzik pula hasil ciptaan beliau sendiri, memang boleh tahan bro.

Serba sedikit kata-kata inspirasi Bryan Rundi mengenai lagu nya 'Bintang Enggau Bulan':

I just wrote this song a couple of days ago. Inspirasi datai maia terkenang pengerindu lama. Best kan enti kitai ngau pngn kitai bela sayau ke pangan diri. Asai ka cium tacak belama. Hahaha. Anyways, hope u like this song.

Video: Bintang Enggau Bulan - Bryan Rundi



Lirik: Bintang Enggau Bulan - Bryan Rundi

Lebuh aku dani pagi saritu
Ku meda mua nuan sulu gali ditisiku
Ingiku nyium kuyu nuan tanda pengerinduku
Laban nuan meh bintang ati dalam pengidupku

[*]
Aku enggai tua beserara
Baka bintang enggau bulan
Nuan meri penerang ngasuh pengidupku tampak

[**]
Arap ke nuan sulu
Sayau mega ngagai aku
Dinga meh lagu kena merindang nuan saritu
Oh sulu...

Badu agi aku idup kediri
Laban bisi nuan ditisi
Merindang maia sunyi

Enda aku nyangka tua sulu
Bepangan sampai diatu
Arapka apengerindu tua meruan belama ia

Nuan ngasuh ku tuchum
Lebuh nuan megai jariku
Enda leju ku sulu
Meda pemajik nuan selalu

Ulang [*][**]

p/s: Walaupun beliau dibawah naugan beliau sendiri, Bryan Rundi telah membutikan kita bahawa tiada halangan untuk mencipta nama dengan karya tersendiri dan yang lebih peting ORIGINAL serta segar untuk di dengar. Congrats untuk + Bryan Rundi - Bintang Enggau Bulan +.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy