Sunday, April 27

Hashtag - Pegi (1st single) Dan Siapa Mereka


Apr 26, 2014; Hashtag band secara rasminya mempersembahkan hasil nukilan mereka iaitu single pertama 'PEGI' Official Lyric Mv di laman YouTube, sebenarnya ini merupakan versi baru dimana sebelumnya Hashtag band pernah mengeluar audio snippet untuk lagu 'Pegi'.

Band-band Hashtag ditubuh oleh lima anak muda Sarawak kita iaitu Tim [Vocalist & 2nd guitar], Calvin [Lead guitar], Ano [Bassist], Desmond Grey [Keyboardist] dan Apui [Drummer]. Sori aku tak da maklumat khusus mengenai band ini, tapi mereka layak aku expose di blog aku untuk korang mengetahui kewujudan Hashtag band dan kesedapan muzik dan lagu mereka iaitu PEGI.

Apa kata korang layan dulu lagu Pegi - Hashtag ni, jom layan (aku selitkan lirik pegi - Hashtag untuk korang sekali).

Video: Hashtag - Pegi



Lirik: Pegi - Hashtag

Pegi meh nuan, jauh ari ku
Ninggl ku kediri...
Taja merinsa, ku sigi sayau
Tang nuan nadai agi...

Terubah tua betemu
Nuan cukup manis
Nuan meh kumang ati ku...
Semua nyak berubah
Nuan jauh ari aku
Lelenggau pan nadai guna...

Pegi meh nuan, jauh ari ku
Ninggl ku kediri...
Taja merinsa, ku sigi sayau
Tang nuan nadai agi...

Nama penyadi tua
Nuan nyau berubah
Maya ku keran ke nuan...
Nama pengujung tua
Begulai enda nyadi
Mina siti ku minta ari nuan...

Pegi meh nuan, jauh ari ku
Ninggl ku kediri...
Taja merinsa, ku sigi sayau
Tang nuan nadai agi...

Pegi meh nuan, jauh ari ku
Ninggl ku kediri...
Taja merinsa, ku sigi sayau
Tang nuan nadai agi...

Oo...oo...yeyeahhh...
Taja merinsa, ku sigi sayau
Tang nuan nadai agi...

p/s: So amacam dengan + Hashtag - Pegi (1st single) + , menarikkan? Aku dah sound korang, memang layan abis la.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy