Friday, May 16

Jom layan Ultimate Naruto (Free-To-Play)


Naruto merupakan salah satu animasi anime yang sejak lama bertapak di kaca televison kita, dalam tak sedar anime Naruto mencapai ke demensi baru di mana peminat-peminat anime Naruto boleh menghayati jalan cerita melalui permainan laman web site tanpa muat turun di perlukan.

Games yang aku perkatakan itu adalah 'Ultimate Naruto'. Ultimate Naruto merupakan permainan berasakan web site (Free-To-Play) yang membolehkan anda membuat watak dan bermain dalam dunia anime popular: Naruto yang menatal permainan bentuk 2D dan yang paling penting tidak ada muat-turun diperlukan, dan mempunyai jalan cerita yang mengikut watak-watak dari anime/manga yang korang pilih.

Ciri-ciri Ultimate Naruto (Free-To-Play)

Jalan Cerita Berdasarkan Popular Naruto Anime
- Pilih dan bermain bersama semua watak-watak kegemaran anda.

Membina Pasukan Ninja
- Membina pasukan serta puak berkuasa anda sendiri.
    
Memanggil Ultimate Tailed Spirits
- Makhluk-makhluk yang kuat dan kuno boleh dimanfaatkan dan digunakan dalam peperangan melalui memanggil Ultimate Tailed Spirits.

PVP Arena untuk Uji Kekuatan anda
- Sistem PVP arena adalah tempat watak pilihan anda untuk menguji keberanian dan kemahiran anda.

Untuk yang berminat nak released sedikit tension tu, sila-sila layan Ultimate Naruto (Free-To-Play), korang boleh layari laman website Ultimate Naruto yang aku sediakan ini, harap korang enjoy. >>Ultimate Naruto Website<<.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy