Friday, October 3

Oficial MTV: Seventh Tribe GMP - Nuan Di Atiku

Seventh Tribe GMP - Nuan Di Atiku

Aku kembali dengan topik dan band-band indie terbaru untuk di kongsi bersama. Band yang aku perkatakan ialah Seventh Tribe GMP dengan single mereka 'Nuan Di Atiku'; macam pernah dengar nama 'Seventh Tribe' tu kan.

Buat pengetahuan korang, pengambaran video Oficial MTV: Seventh Tribe GMP - Nuan Di Atiku ini bertempat di studio Seventh Tribe itu sendiri. Yang menarik minat aku dengan lagu Nuan Di Atiku dibawa oleh Seventh Tribe GMP adalah muzik groovy serta jazzing mereka; memang lain dari yang lain.

Minta sori betul-betul buat korang, cause aku belum ada maklumat khusus mengenai band Seventh Tribe GMP ini. Jika ada kesudian dari pihak Seventh Tribe GMP ataupun Seventh Tribe untuk berkongsi maklumat mengenai band ini, sudi-sudikanlah share sedikit info band ini. Boleh aku siarkan artikel untuk Seventh Tribe GMP nanti.

Tapi tak apa; kita boleh layan terlebih dahulu Oficial MTV: Seventh Tribe GMP - Nuan Di Atiku dan liriknya sekali kali ini dan jika lirik lagu Nuan Di Atiku ada kesalahan sila minta korang comment di bawah untuk aku memperbetulkan kembali. Jom layan...

Video: Seventh Tribe GMP - Nuan Di Atiku




Lirik Lagu: Seventh Tribe GMP - Nuan Di Atiku


Terubah bekelala
Atiku nang semampai ingat ke nuan
Kini tunga ku bejalai
Atiku nang seruran, lelengau ke nuan

[*]
O..kati aku deka nemu
Nuan sama keran...baka aku sulu
uwooo...oo...

[**]
Nuan...sulu di atiku
Ku nanggam pengerindu...sepenuh atiku
Aku...meri pengerindu...ngagai nuan siku
Nuan pengidup ku...uwo..oo...

Tiap ari ku merampau
Lebuh dani nuan ku kenang
Anak ku sayau...o.o.yea..

Repeat [*][**]
Repeat [**]

P/S: Di harap korang enjoy perkongsian aku kali ini +Oficial MTV: Seventh Tribe GMP - Nuan Di Atiku+; apa kata kita sama-sama support mereka.         

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy