Saturday, January 3

Masterpiece Kembali Menyengat Melalui Single 'Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai'

Single Baru Masterpiece 2015 'Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai'

Legend Iban Rock band kita iaitu Masterpiece mula melangkah dengan gahnya pada 2015 ini dengan single baru mereka yang bertajuk 'Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai'. Aku dah full review lagu 'Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai' dari Masterpiece tu, memang menyengat betul dan aku beri markah penuh iaitu 5 bintang untuk single tersebut.

Masterpiece kali ini bertukar angin terutamanya mengenai produksi yang menyumbang pembikin official MTV mereka iaitu DO RECORDS ENTERTAINMENT SDN.BHD (DO REMY). Dengan kauliti serta ketrampilan tersendiri yang di bawa produksi Do Remy dalam video itu telah menaikkan standard nama Masterpiece di persada muzik dayak (Iban) kita. Kenapa aku berkata begitu adalah kerana penyumbang pembikanan video itu adalah hasil gandingan Brodie William dan Depha Masterpiece .

Sepatah dua kata dari Do Remy mengenai single 'Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai':

Single/ Lagu Baru Masterpiece 'Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai' 2015.
Terima Kasih Enggau Sukung Bala Peninga Tauka Nyukung Industri Kitai Dayak. Ari Kami DO RECORDS ENTERTAINMENT SDN.BHD.
Aku tak nak buat anda tertunggu-tunggu lagi, apa kata kita layan Official MTV 'Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai' yang di bawa oleh Masterpiece. Tak cukup lagi dengan official Mtv, aku selitkan lirik lagu Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai - Masterpiece untuk korang cuba-cuba membawa lagu itu dengan cara korang sendiri.

Video: Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai - Masterpiece



Lirik Lagu: Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai - Masterpiece

Asa aku ngenang laya tua saritu
Ketegal saru anak penemu
Nuan nyabak merak mandam dada aku
Alu lari ninggal ke aku

Nyema nuan bisi tepansa ke jalai
Bekau tua betundi begagai
Aku arap ke ati nuan ambai
Bebali nikal pulai

Aruh ia ujan bangat balat saritu
Baka teritik ai mata ku
Bendar amat sabar aku ngenang sulu
Tang ati nuan liat enda alah aku

Nyema nuan bisi tepansa ke jalai
Bekau tua betundi begagai
Aku arap ke ati nuan ambai
Bebali nikal pulai

Aku meruan bakatu
Siang malam aku nganti ditu
Nuan enda diganti aku
Idup mati ku sayau selalu

Aku meruan bakatu
Siang malam aku nganti ditu
Nuan enda diganti aku
Idup mati ku sayau selalu

Nyema nuan bisi tepansa ke jalai
Bekau tua betundi begagai
Aku arap ke ati nuan ambai
Bebali nikal pulai

Nyema nuan bisi tepansa ke jalai
Bekau tua betundi begagai
Aku arap ke ati nuan ambai
Bebali nikal pulai

P/S: Inilah rock iban aku katakan, kalau korang tak layan lagu 'Ngarap Ke Nuan Nikal Pulai' Masterpiece memnag kerugian yang besar. Aku jangkakan lagu ini merupakan lagu hits lagu iban 2015 tahun ini. Masterpiece...keep on rocking guy's, aku dan pendengar setia lagu iban terutamnya lagu korang akan sentiasa menyokong anda.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy