Sunday, May 10

Rockschool Band Tampil Dengan Single Ke-2 'Taja Ukai Aku'

MTV Taja Ukai Aku - Rockscool

Setelah single pertama Rockschool band iaitu 'Ambai Di Ambi Pulai', kini mereka tampil lagi dengan single ke-2 yang bertajuk 'Taja Ukai Aku'.

Untuk single ke-2 'Taja Ukai Aku';  Rockschool Band kini berwajah baru melalui perubahan drastik melalui ahli-ahli band mereka, seperti Brandon Giggs (lead guitar), George Takin (vocalist), Lulla (2nd vocalist/Manager), Rizal Takin (keyboardist), Celestine Bai (rhythm guitar), Ronny (drummer) dan Rizal Rockschool (bassist).

Apa kata kita layan dahulu official music video 'Taja Ukai Aku - Rockscool' bagi mencerahkan serta menambahkan lagi mood rock, klik dan PLAY.



Rizal Rockschool merupakan komposer penuh untuk lagu 'Taja Ukai Aku', apa yang aku dapat katakan untuk lirk lagu 'Taja Ukai Aku' adalah yang terbaik. Ini yang kita ingini dalam Industri Music Dayak kita agar bertambahnya lagi komposer-komposer baru dengan idea yang bernas.

Sementara itu, Jerry Joseph merupakan director serta editor muzik video 'Taja Ukai Aku'  di samping itu Ronny Rockschool selaku juru-video.

So, tahniah untuk Rockschool band dengan single mereka, kita berharap lagu Taja Ukai Aku akan mendapat sambutan yang amat mengalakkan seperti single sebelumnya.

Bagi yang ingin mengetahui apa yang di lakukan oleh Rockschool Band, anda bolehlah lawati laman rasmi Facebook page mereka di > https://www.facebook.com/Rockschoolnation.

Lima bintang untuk 'Taja Ukai Aku' Rockschool dan pastikan anda mendengar lagu ini.

1 comments:

  1. Thanks for review bro.. we like it! keep support us!

    ReplyDelete

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy