Saturday, November 7

Differences Single 'Enda Badu' & 'Buai Meh'

Single 'Enda Badu' & 'Buai Meh'; Eturn William (Wings of Areilia)

Korang nak dengar kelainan untuk lagu iban kali ini?

Sudah tentu nak kan, kali ini aku nak expose satu lagi band yang mungkin belum lagi kedengaran di persada alam nyata.

Tapi mereka telah mula bertapak melalui alam maya dengan dua single mereka iaitu 'Enda Badu' dan 'Buai Meh'.

Band yang membawa lagu 'Enda Badu' & 'Buai Meh' itu adalah Differences band (kalau silap tolong perbetulkan aku ok; terutamanya nama band tu)

Differences band merupakan band project dari salah satu ahli band Wings of Areilia iaitu Eturn William.

Apa kelainan dari dua single lagu iban yang telah aku dengar?

Memang banyak bro.; Eturn William (Wings of Areilia) telah menyelitkan genre post hardcore dan secubit rasa progressive rock dalam dua lagu single itu.

Ini telah membuat aku; beberapa kali reply lagu tu.

Rasa sedap di dengar di balik telinga ku.

Aku tak nak bagi korang tertunggu-tunggu; apa kata korang cuba layan dua single itu sekarang. Cuma klik play.

Single: Enda Badu - Differences, Eturn William (Wings of Areilia)




Lirik: Enda Badu - Differences, Eturn William (Wings of Areilia)


Pengidup pengujung ba dunya tu
Sigi semampai, aku aja ti nemu
Sapa meh nuan ka bejako ke aku
Manah nuan nuju kediri empu dulu

[1]
Sigi enda badu, aku nyinkang terus kedepan
Seagi seput aku bedau padam
Anang ninga ke jako sida
Bepegai teguh enggau pengarap nuan

[2]
Nyema ku labuh, ku angkat baru...
Ku terus nyingkang terus ngelaban
Seagi seput aku bedau...bedau padam

Bejako nuan, bejaie ke kami
Enda ngawa laban kami sigi enda ngasi
[?]
[?]

Repeat [1][2]

***sorry untuk lirik rangkap ke-4, kalau korang ada full lirik untuk lagu 'Enda Badu'; sila-sila lah komen.

Single: Buai Meh - Differences, Eturn William (Wings of Areilia)




Lirik Buai Meh - Differences, Eturn William (Wings of Areilia)


Ninting ari, ngenang diri tua selalu beraie
Nadai agi, nyimpan pengerindu dalam ati

***sorry; belum ada full lirik untuk lagu Buai Meh.

Itu saja perkongsian aku kali ini untuk korang.

Khas untuk Eturn William (Wings of Areilia); kalau ada info. mengenai info projek band korang, bolehlah komen di ruang komen.

Apa lagi; jom layan single 'Enda Badu' & 'Buai Meh' dari Differences, Eturn William (Wings of Areilia).

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy