Friday, November 20

Single 'Sepiak Nuan Ukai Aku' Gagung Kirai

Single 'Sepiak Nuan Ukai Aku' Gagung Kirai

"Atiku enda nyamai...Maya nuan malik...Sepiak nuan...Bediri ukai aku" - Gagung Kirai

Gagung Kirai; apa unik di sebalik nama gagung kirai tu? persoalan itu hanya band ini yang hanya dapat menjawabnya.

Satu nama band yang unik 'Gagung Kirai' sudah mula menerjah cuping telinga pengemar lagu iban masa kini.

Muncul dengan single pertama mereka iaitu 'Sepiak Nuan Ukai Aku'; kalau di translate ia berbunyi disebelah kamu bukan aku.


Kenali Gagung Kirai band


Untuk pengetahuan korang semua; hanya serba sedikit aku dapat kongsikan mengenai band ini iaitu Gagung Kirai.

Dari segi genres; Gagung Kirai band lebih kepada Heavy Rock dan Pop Rock dan tidak di nafikan lagi dengan single 'Sepiak Nuan Ukai Aku' membuktikan identiti muzik mereka.

Di angotai oleh enam (6) anak muda yang berbakat; iaitu Boy (vocalist), Jimbun (lead guitar), Gib (second vocal,second guitar), Yai (bassist), Gan (keyboardist) dan Ricko (drummer).

Bagi korang yang nak tahu aktiviti atau program mereka, apa kata korang lawati laman utama mereka dengan link yang aku sertakan disini. > Gagung Kirai Official FB pages

Aku tak nak membuang masa korang; apa kata korang klik dan play lagu single 'Sepiak Nuan Ukai Aku' Gagung Kirai.

Video: Sepiak Nuan Ukai Aku - Gagung Kirai




Menarikkan lagu 'Sepiak Nuan Ukai Aku' Gagung Kirai; jujur aku katakan lagu ini nampak gah dengan gaya mereka tersendiri.

Ini dikatakan evolusi muzik dayak (iban) kita; kalau tak kita siapa lagi nak menaik tarafkan muzik kita, kan?

Sedikit kata yang aku dapat dari page's Gagung Kirai mengenai single mereka 'Sepiak Nuan Ukai Aku'

"Terima kasih ngagai kita semua laban udh ninga, meda music video lirik lagu kami Sepiak Nuan Ukai Aku ~ Gagung Kirai..myuh bala kaban udh post n share lagu kmi ba fb tauka dini² alai..ang lupa Like+share n subscribe auk ngagai sapa k udh meda kmi mpu official music video lirik ba Youtube ..Gagung Kirai-Sepiak Nuan Ukai Aku(Official Music Video Lyric)" - Gagung Kirai

Lirik lagu Sepiak Nuan Ukai Aku - Gagung Kirai


credit: 'Sepiak Nuan Ukai Aku' Gagung Kirai

Dini janji sulu semaya tua
Dini janji tua ka begulai sama
Agi aku ingat..meruan aku ingat
Tekenyit ku ninga nuan madahka aku
Nuan deka jadi enggau iya sulu
Pedis ati aku..telih ati aku

Ba rami seduai
Ku meda nuan
Begaun burak
Nuan tetuchum

Atiku enda nyamai
Maya nuan malik
Sepiak nuan
Bediri ukai aku

Atiku nyabak..tang nadai didinga
Telih berdarah..enda dipeda mata

[solo]
Atiku nyabak..tang nadai didinga
Telih bedarah..enda dipeda mata

Ba rami seduai
Ku meda nuan
Begaun burak
Nuan tetuchum
Whooo!!!!

Ba rami seduai
Ku meda nuan
Begaun burak
Nuan tetuchum
Wooohoooo

Iya nyium nuan
Iya merap nuan
Asai ditangas..di dalam dadaku
Asai ditangas..di dalam dadaku..whoo ..hoo..
Asai ditangas..di dalam..dadaku

Whoooo...hoooooo

Berpuas ati dengan video serta lirik lagu untuk 'Sepiak Nuan Ukai Aku' Gagung Kirai?

Nantikan kemunculan Gagung Kirai dengan single mereka  'Sepiak Nuan Ukai Aku' di dalam album kompilasi Akademi Rock Kenyalang (ARK) yang akan keluar tidak lama lagi.

Marilah kita bersama-sama menyokong kemunculan mereka di persada muzik dayak (iban).

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy