Saturday, June 25

Alleria Band Memukau Dengan Single Ke-2 'Sayau'

Single Sayau - Alleria band review

Artis : ALLERIA
Pencipta lagu/Penulis lirik : Allex ALLERIA
Song Arrangement : ALLERIA
Mixed & Mastered : Raynold Ebony(On Stage Music Studio, Kuching)

Alleria band kembali memukau kita dengan single ke-2 mereka bertajuk 'SAYAU'

Sejujurnya, lagu 'Sayau' Alleria band merupakan lagu terbaik yang telah dihasil kan oleh Allex Alleria setakat ini dan lagu wajib dalam playlist buat masa ini.

Bukan setakat lirik, muzik arrangement dan video muzik nampaknya semakin meningkat dengan kualiti tersendiri.

Syabas buat Alleria band dengan single mereka 'Sayau'.

Untuk korang yang belum mendengar lagu SAYAU dari Alleria band ini, aku pasti lagu ini akan menjadi santapan telingga anda. Jom mari kita layan 'Sayau - Alleria'.

Video: Sayau - Alleria Band




Tak cukup kalau setakat video, aku sertakan lirik lagu 'Sayau' untuk penghayatan penuh lagu tersebut.

Lirik Lagu: Sayau - Alleria Band


Lebuh aku..meda nuan dara
Ati aku berasai amat gaga
Naka pemajik nuan dara
Baka kumang menua

[1]
Tang enda..ulih aku ngempu nuan sulu
Cukup meh penyinu atiku

[2]
Sayau amai nuan enggai..
Nadai daya..aku ambai..

Keterubah iya..tua betemu
Nuan tuchum manis..ngagai aku
Naka pengaga dalam atiku
Asai ke dunya empu aku

Repeat [1][2]

[3]
Cukup pengeran..aku ke nuan
Aku ke nuan..
Tang nuan dara..
Bangat beleman

Sayau meh..pengerinduku
Pengerinduku ke nuan
Nadai datai ba adan
Semina ulih..ku simpan..

Ooo...ohooo...

Repeat [2][3]

"So here its, guys! Our 2nd single ''Sayau''. Thanks for supporting us since ''Naka Tu Aja'', so this single is a gift for you guys! In addition, we have a few new line up change (not in this Music Video).

Vocalist : Ayum ALLERIA, Lead Guitarist : Allex ALLERIA, Rhythm Guitarist : Ray ALLERIA, Bassist/Pianist : Ryan ALLERIA, Keyboardist : Xavier ALLERIA & Drummer : Mac ALLERIA"

oleh Alleria band

Bagi yang nak berhubung dengan Alleria band, bolehlah sampaikan hajat anda di:

Contact : 011 33317453(Allex Alleria)[Band Leader]
Facebook : https://www.facebook.com/AlleriaBand

Sekali lagi; Syabas buat Allerian band dan single 'Sayau'; marilah kita bersama-sama menyokong perjalan muzik mereka agar dapat mempertabat lagu kita.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy