Saturday, July 23

Single Aldrich Hevance 'Nyadika Lagu' Review

Single Aldrich Hevance 'Nyadika Lagu' Review

Aku dah dengar lagu 'Nyadika Lagu' semenjak betapak di laman YouTube rasmi Hevance.

Apa nak ku katakan? Single 'Nyadika Lagu' dari vocalist band indie kita HEVANCEAldrich Hevance tidak menghampakan pendengaran aku. 

Entah beberapa kali aku repeat single Aldrich Hevance 'Nyadika Lagu' tu.

'Nyadika Lagu' menjadi tanda aras Aldrich Hevance dalam percubaan beliau bergerak secara solo; tapi tak bermakna Hevance band ditinggalkan cause Hevance sentiasa di samping beliau Belama.

Dan lagu  'Nyadika Lagu' semakin mendapat sambutan pendengar lagu iban temasuk aku sekali, lol.

Aku cedok sikit apa yang di laman official beliau mengenai single 'Nyadika Lagu' serta perjalanan muzik beliau serta Hevance.

"This song is the first single by Aldrich Hevance which also marks as his first solo single. After 5 years battling it out in the local music scene in Sarawak as a band. Hevance have achieve it all and have greatly impact the community no doubt. Thus every band will of course will come to an end sooner or later. 

As for Aldrich, he continues on what is indeed his passion. Founder and leader of the band Hevance carries on that dream and mission to another chapter of unknown miracle. With or without the band. His music remains as Hevance Music (Of course)."
sumber: Hevance

Jom layan single 'Nyadika Lagu' dan bagi yang belum mendengar lagu tu, apa kata click muzik video  'Nyadika Lagu' tu dan layan.

Video: Nyadika Lagu - Aldrich Hevance




Lirik Lagu: Nyadika Lagu - Aldrich Hevance


[1]
Bisi maia ku saru tesebut nama nuan
Ukai ku sengaja, tusah ka madah
Bendar amai ku neleba ke diri nadai nuan
Ka pen enda, taja lain asai

[2]
Ukai ku enda ulih nerus ke idup ku
Nadai nuan begulai enggau aku
Ukai nya nuan enda nemu..
Pengelama nuan udah enggau aku

[3]
Enda ngemudah nya nuan ku buai
Ukai nya tua enda lama begulai
Enti di kira ari mual tua bekelala

[4]
Ukai nya mudah maia aku say GOODBYE
Labuh ai mata lalu malik kebukai
Nyadika lagu pengingat nuan enggau aku

Repeat [1][2][3][4]

Bisi maia ku saru tesebut nama nuan

Repeat [3][4]

Dah dengarkan? Terbaik...single 'Nyadika Lagu' Aldrich Hevance memang sebuah lagu yang santai dan tak berat sangat. Seruran Pemerindang [dot] com memberi penghargaan dengan memberi 5 bitang penuh untuk single 'Nyadika Lagu'.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy