Sunday, October 13

Lagu Bidayuh 'Suara Asung' Romina G.M Grey & Jasmine John


"Suara Asung" atau di dalam Bahasa Melayu nya Suara Hati merupakan single duet Romina G.M Grey & Jasmine John. 'Suara Asung' merupakan single duet yang pertama dan korang boleh tonton lagu tersebut di official YouTube; kemungkinan single ini menjadi titik permulaan album yang mendatang...kita tunggu je ok.

Jom layan lagu bidayuh 'Suara Asung' di nyanyikan oleh Romina G.M Grey & Jasmine John dan dengar vocal diorang...memang mantap.

Video: 'Suara Asung' - Romina G.M Grey & Jasmine John



Lirik: 'Suara Asung' Romina - G.M Grey & Jasmine John
sumber: Lirik Lagu Bidayuh

Jasmine John:
Asung ku metang..wang tie mboh marui
Awang ku mendam..pak masih ku nejen
Semangat da teguh ku..lepas masu ku
Maseh adeh kah pilung indei kali lagi

Romina GM:
Kai ku mpuan meng sitie arui neh
Wang jewa pinyeet mu mboh makin pete
Kaii ku nyangka piamuh da timengen
Mboh marui ketang da asung ku

chrs:

Jasmine John:
Samah meng pite'a ujan da rabu'e
Meng sien pimu'as ku dengan amu

Romina GM:
Biar mah...irama merui lagu
Wang simua sien simpan da asung

Jasmine John:
Pak meng anih anten dadug ku
Ira nyampai tangan mu sien
Ngin aku da ati'e
Mbuh biragen pinyeet mu

Romina GM:
Beken seingaja aku bidenge
Pak jera awang ku tie mendam
Ira pingiri'an minan pinyeet amu
Da anyap ganti nuh

***
Romina GM & Jasmine John
Asih boh aku da batuh mu
Samah meng kayuh da batan..anyap guna neh
Tetap ku tinarus..pimudip ku
Aku unjuh dengan keadaan

About Author:

Bujang Simanggang blogger Sarawak, beblog adalah sekadar hobi ku dan segala nukilan ku menyelitkan info. muzik semasa di Sarawak yang mempunyai pelbagai etnik serta pelbagai nukilan.Jom layan dan harap korang ENJOY - aram lalu ba ruai aku duduk berimbai au..nya iya bulih-Capuh Yuuu...Tok Bok Ya!

Join aku: @ Blog | Google+

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy