Sunday, November 3

CNIC Band Single Ke-3 'Balik Mah'


Kian rancak Industri muzik tempatan kita di Sarawak terutamnya band-band tempatan yang kianberabi menengahkan hasil ciptaan mereka yang tersendiri termasuk band indie Bidayuh ini iaitu 'CNIC Band'.

CNIC band telah pun melebarkan sayap dengan mengeluar single ke-3 mereka iaitu 'Balik Mah'. Bagi peminat-peminat CNIC band tu...jom kita layan lagu terbaru 'Balik Mah'.

Untuk mengikuti perkembangan terbaru band CNIC korang boleh la lawati official pages >>DISINI<<.

Video: Balik Mah - CNIC Band



Lirik:  Balik Mah - CNIC Band

Kan mu kaping kubo laguku
Simua bikisah tentang masa adih da taye
Tibayang simua kenangan
Da tundah adih masa mu lagi adeh
Da dunia ti

Tulung pidaan ndeg aku
Menih cinta ti kai pandai mengan
Ndeg amu

Sampai kai dapatku trima
Cinta beken da mandeg ndeg aku
Alah simua ne

Menih mu tegan
Sampey iti ne ku kai pisaya
Cinta adih
Simpanku sampey pengan dunia

[*]
Balik mah mu ndeg aku sayang
Ba buhu tegan aku atik
Mina mu dayung da sinayang
Anyap pengganti ne

Simua da bilaku siti
Meda asengku bidaya
Oh tampa tulung mah nyaga ne
Ngin aku maseh nyinta amu sayang

Ulang [*] [*]

Aku dah cakap dah...memang terbaik.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy