Monday, December 30

Jaku Pesan Tahun Baru 2014 Ari Seruran Pemerindang


Hai...Bujang Simanggang di sini, aku nak ucapkan TERIMA KASIH buat semua yang telah datang ke laman blog aku ini 'Seruran Pemerindang' yang tak la seberapa ni. Di harap perkongsian aku mendapat membuka mata korang tentang muzik kami di sini (Sarawak) semenjak aktifnya blog ini, so keep-on supporting.

Tahun 2013 bakal melabuhkan tirai...dengan ini, aku ingin menyusun sepuluh jari meminta ampun jika ada terkasar bahasa, tersalah kata atau tersalah taip di blog aku 'Seruraran Pemerindang' sepanjang tahun 2013 ini sesungguhnya diri ini adalah insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan. Semoga tahun 2013 memberi banyak pengalaman dan pengajaran kepada kita semua dan dengan lembaran tahun baru yang akan datang aku, Bujang Simanggang +Seruran Pemerindang nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2014, di harap tahun 2014 akan memberi tuah kepada korang dan aku sekali.

***
Bujang Simanggang ari menoa Simanggang, minta ampun enggau bala ruai ditu ti bisi salah leka jaku...aku meri besai terima kasih ngagai kita ti bisi mansa neresa ruai aku ditu serta mega meri Selamat Tahun Baru 2014 ngagai kita sebilik ti udah lalu ba ruai aku 'Seruran Pemerindang', ngarap tahun baru tok ila meri pengidup ti senang serta pengerai ngagai kita sebilik...ngarap mujur dalam semua pengawa...selamat tahun baru mega ngagai orang ti ngelala aku serta enda ngelala aku...anang meh malu duduk berimbai enggau aku ba ruai 'Seruran Pemerindang'. Siti pesan aku...Sokong meh industri muzik dayak kitai wak sejalai enggau raban muzik kebukai. SELAMAT TAHUN BARU 2014. Oooohaaaa....

Untuk hiburan pre-new year 2014 ni jom layan lagu 'Bujang Simanggang' dari Joyce Menti, diharap terhibur.

Video: Bujang Simanggang - Joyce Menti



Lirik lagu 'Bujang Simanggang' >>klik sini<< untuk ke laman lirik lagu tersebut. Jangan lupa kunjungi aku di:

Blog: Seruran Pemerindang
Facebook: Seruran Pemerindang
Twitter: Seruran Pemerindang
Google+: Bujang Simanggang

p/s: +Jaku Pesan Tahun Baru 2014 Ari Seruran Pemerindang+ ari Bujang Simanggang.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy