Friday, August 8

Album Promo: Protagonist 'The Crew' Band

Album Protagonist 'The Crew' Band - Iban Modern Rock Band

Debut album dari Iban Modern Rock band kita 'The Crew' akan dijangka berada dipasaran pada bulan ini; Ogos 2014.  Seperti dipaparkan di laman YouTube The Crew; album mereka tersebut bertajuk 'Protagonist' adalah hasil kerjasama bersama Allen TInggi Trading Sdn Bhd iaitu penerbit drama iban 'IBAN TAIKO' untuk MTV video klip mereka.

Album Protagonist 'The Crew' band memuatkan enam (6) tracks lagu, dan kesemua lagu mereka merupakan lagu iban. Bonus tracks lagu hit mereka 'Nadai Agi'  juga diselitakan, di samping itu satu track lagu duet bersama penyanyi iban wanita kita 'mama rock' iaitu Urai 'Cerita Tua' menjadi taruhan untuk album ini.

Album Protagonist 'The Crew' Band track-list:

01. Semina Nuan
02. Nadai Agi (bonus track)
03. Teguh
04. Sada Atiku
05. Cerita Tua ft. Urai
06. Pegi

PROMO NEW ALBUM IBAN MODERN ROCK 2014 - THE CREW



Terbitan: PROJAM MUSIC STUDIO
Keluaran dan Edaran: Allen TInggi Trading Sdn Bhd

Pesanan The Crew band mengenai album Protagonist:

"Anang meli ka celak tiru! beli mih ka original tanda sukong kitak enggau pejalai muzik kami. Terima kasih ngautabi basa ngagai semua penyokong enggau peminat ke seruran nyukong The Crew !

Belilah yang original, banteras cetak rompak ! Pembelian anda menunjukkan sokongan anda kepada perjuangan muzik kami. Terima Kasih kepada semua supporter dan peminat. Rock On!"

p/s: Kalau korang nak rock bersama The Crew band, apa kata korang dapatkan +album 'Protagonist 'The Crew' Band'+ kerana setiap lagu didalam album tersebut adalah hasil terbaik dari The Crew band itu sendiri. Dapatkan album Album Protagonist 'The Crew' Band dan pastikan yang ORIGINAL.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy