Saturday, December 12

Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol. 1

Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol. 1

Album kompilasi Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol.1; akan datang menjengah kita tidak lama lagi.

Dengan nama-nama besar seperti Depha Masterpiece (Depha Music Empire) dan Majestic Media Production merupakan belakang utama bagi menjayakan projek album Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol.1.

Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol. 1 ini akan membabitkan sepuluh (10) indie band tempatan kita (Sarawak).

Band-band tersebut adalah Arthur band, Andra band, Covalent band, Dizzy Grace band, Emperor band, Gagung Kirai band, Hallvard band,ROCKSCHOOL band, SULLIVAN band dan Senaya Pegari band.

Buat pengetahuan anda semua; di antara lagu-lagu yang akan menjadi tracklist untuk album Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol. 1 ini belum di pastikan lagi.

Bagi yang belum tahu lagu-lagu indie band kita ini, aku sediakan sekali tracklist yang akan berkemungkinan menjadi tracklist album Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol. 1.

01. Pegi & Suah Ngenang - Arthur band
02. Sunyi - Andra band
03. Sampi Aku - Covalent band
04. Bintang - Dizzy Grace band
05. Tinggal Ke Iya & Nuan Idup Matiku - Emperor band
06. Sepiak Nuan Ukai Aku - Gagung Kirai
07. Saritu Enggau Pagila - Hallvard band
08. Ambai Di Ambi Pulai & Taja Ukai Aku (T.U.A) - Rockshool
09. Bakani, Ketegal Nuan & Simpan Meh - SULLIVAN
10. Penanggul Tua - Senaya Pegari

Untuk memperjelaskan telinga korang; jom kita layan lagu-lagu dari indie band tadi, yang berkemungkinan menjadi tracklist utama untuk album Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol. 1 akan datang.

Playlist: Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol. 1

***klik play-all untuk mendengarnya.



Mari kita dengar apa kata Depha Masterpiece mengenai projek Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol. 1 dari Facebook pages beliau.

"Berita manah.

Nyadi tu ya gambar 10 iti band ya ke bisi enggau dalam album kompilasi Akademi Rock Kenyalang (ARK) volume 1.

Asai ku album tu keterubah ya ba menua kitai ngumpul raban indie kitai ba Sarawak dalam siti album. Salah siti objektif mansut ke album tu ianya meri peluang nuju raban indie ba Sarawak ngembuan produk diri empu kelimpah ari siti Akademi menua kitai mantai ke bakat sida dalam musik dalam skop ya ke lebih meluas agi.

Laban pemuas berati, mayuh raban indie ba menua kitai bisi lagu2 ke manah & berkualiti tang nadai endur sida ia bepanggai & ku nyedia ke siti platform nulung promote semua raban indie ba menua kitai enggau chara menggabung ke sida ba siti album ti diterbit ke Depha Music Empire & Majestic Media Productions sereta beberapa iku agi kaban aku ke nyadi tulang belakang ARK.

Ku arap pengawa tu mujur & terima kasih besai nuju semua ajk ARK ke meri komitmen 100% ngelamatu & tahniah nuju semua 10 iti band ke terpilih tama dalam album kompilasi ARK volume 1 tu.

Terima kasih besai mega nuju semua peminat lagu2 ari raban indie menua kitai.
Diatu kelimpah ari 10 iti raban ke dipilih, Udah bisi beberapa iti raban bukai berminat ka enggau Akademi volume ke 2. & nyema kita bisi produk tauka lagu (Indie band) ya ke berminat & minta review ari akademi kita tau email mp3 lagu kita nuju akademi_rockkenyalang@yahoo.com

Nyema semua ya mujur, album tu pansut antara bulan tu tauka January 2016. Terima kasih. Keep Rocking \m/"

Nantikan kedatangan album Akademi Rock Kenyalang (ARK) Vol. 1 dengan menampilkan band-band tenpatan kita. Di harap terhibur dengan perkongsian kali ini.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. Seruran Pemerindang -
Powered by Namecheap · BTDesig · Privacy Policy